تک بیت های " م "
آثار و اشعار شاعران بر اساس سبک شعری ، متن ادبی و دل نوشته هاي خودم و ...

 

كاظم بهمني

من به دنبال خدايي كه بسوزاند مرا

همچنان مي گردم اما همچنان بي فايده ست

محمد علي بهمني

مرا يك شب تحمل كن تا باور كني اي دوست

چگونه با جنون خود مدارا مي كنم هر شب

فاضل نظري

من و تو رود شديم و جدا شديم از هم

من و تو كوه شديم و نمي رسيم به هم

فاضل نظري

من و توايم دو پژمرده گل ميان كتاب

من و توايم دو دلبسته از قديم به هم

ارفع كرماني

مست گناه بودم و دستم به دست دوست

چون دوست بود ، راز مرا بر ملا نكرد

ارفع كرماني

مده پند بيهوده واعظ كسي را

كه كاري به دنيا و عقبي ندارد

سنجر كاشاني

من كه خود را مي شمردم عقل اول ، خواستم

عاقبت از روح مجنون همت ديوانگي

فاظل نظري

من محال است به ديدار تو قانع باشم

كي پلنگي شده راضي به تماشا از ماه

 




تاريخ : دو شنبه 22 دی 1393برچسب:مجموعه تک بیت ها , تک بیت های " م ", | 9:58 | نويسنده : زهره |